Saturday, July 2, 2011

Ahşap Boyama İstiridye Kutu

Ahşap kutuyu önce keten rengi akrilik boya ile sonra metalik inci beyazı ile boyadım. Vernikledikten sonra beyaz püskülleri ve şeridi silikon tabancası ile yapıştırdım.

Evim için boyadığım objeleri genellikle beyaz ve tonlarından seçiyorum. Sade tasarımları sevdiğim için  püskülleri ekleyip eklememe konusunda kararsız kalmıştım ama fena da durmadı.:)

Fotoğraf makinemle istediğim netliği yakalayamadığım için fazla resim çekemiyorum ve yazı yollayamıyorum.  Bir an evvel Sirkeci'ye gidip  fotoğraf makinemi güzelce tamir ettirmem gerekiyor. Gitmişken Eminönü'ne uğramamak olmaz, saatlerce dolaşmak keyifli olur.

"Bir hobim olsun ama ne yapacağımı bilmiyorum" diyenler mutlaka Eminönünü civarına uğramalı, ara sokaklardaki pasajları ve dükkanları keşfetmeli, ürünleri incelemeli mutlaka kendilerine uygun bir veya bir kaç uğraş belirleyeceklerdir. Ben her gittiğimde yeni yeni meraklar ediniyorum:)

Sevgiyle Kalın,
Nalan



No comments:

Post a Comment