Saturday, October 8, 2011

Dekupaj için Eski Dergi Kapakları

Yeni sezon, yeni kurslar, hangi kursu seçeyim? derken kendimi 3 farklı kursta buldum. Fotoğrafçılık, Ahşap rölyef ve dikiş kursuna kayıt yaptırdım. Oysa hobilerim konusunda ne kadar doyurulmaz bir ruha sahip olduğumu, yapılacaklar listemin alıp başını gitmişliğini, evimin malzeme deposuna döndüğünü bir çoğunuz biliyorsunuz:) Bu aşamadan sonra halim nice olur bilinmez ama benim için yoğun bir sezon olacağa benziyor ve bu yoğunluk nedense gözümü hiç korkutmuyor. Öğrenmek başlı başına keyifli bir süreç ve bu süreçte edindiğim yeni bilgileri ve yaptıklarımı elimden geldiği kadar sizlerle de paylaşıyor olacağım.

Bugün ise dekupaj resimi olarak kullanabileceğiniz bir kaç resim paylaşmak istedim.

1930'lu yılların "The Saturday Evening Post" dergisinin kapak resimlerini buldum. Kapak tasarımları, 1874-1951 yılları arasında yaşamış olan Joseph Christian Leyendecker adlı illüstratöre ait. Dergi için 400 den fazla tasarım yapan yapan J. Christian'ın bu güzel nostaljik ve sevimli resimlerini ahşap boyamalarımızda dekupaj resimi olarak kullanabiliriz. Çok sevimliler çook:)























































No comments:

Post a Comment