Monday, November 28, 2011

Tığ İşi Şapka Anahtarlık

Elimde kalan artık yünleri, tığla şapkalar örüp, anahtarlık aparatına tutturarak değerlendirdim. Anahtarlık aparatlarını Eminönü'nden alalı aylar olmuştu, öylece bekliyorlardı, onlar da değerlenmiş oldu.Tığ işi ile uğraşmaktan inanılmaz bir keyif alıyorum, hem dinlendirici hem de kısacık yoldan sonuca ulaştırabilen bir çalışma olduğu için pratik.

Devam ettiğim ismek kurslarından birisi olan fotoğrafçılık kursunda öğrendiğim (ya da öğrenemediğimi anladığım) bir teknikle şapkaları fotoğraflamaya çalıştım ancak sonuç istediğim gibi olmadı. Evde sayısı ve cinsi gün geçtikçe artan hobi malzemelerine bir de fotoğrafçılıkla ilgili ışıklar ve kablolar eklenmiş çok mu? Evet  çoookkk:) Gören de kaşıkçı elmasını fotoğraflıyorum zanneder. Altı üstü şapka fotoğrafı çekecektim evin halini görmeliydiniz:) Oradan bir kablo, diğer odadan bir uzatma, yok aynı hattan elektrik olmasın ağır gelir, ürün çadırı yapıldı, kenarları beyaz kağıtlarla kaplandı, o esnada fotoğraf makinesinin şarjı bitti hadi onu şarj et, diğer taraftan  Patik meraklı meraklı dolanmakta... Ayyy:) Alın işte çıkan sonuç aşağıda, bu mudur yani? diyebilirsiniz. Budur:) Yapacak bir şey yok, daha yolun başındayız pes etmek de yok yola devam.:)

Sevgiler,
Nalan Ünal

















No comments:

Post a Comment