Thursday, June 2, 2011

Örgü Köpek Kıyafetleri







Öncelikle sizi kızımla tanıştırayım:) Patik 9 aylık dişi bir Pekingese. Çevremdeki tüm tanıdıklarım "nasıl olurda Nalan evde bir köpek besleyebilir?" sorusuyla hala çebelleşirken biz ailemize dahil olan Patiğimizle birlikte gayet mutlu ve keyifli günler geçirmekteyiz. Hayvanları çok ama çok severim, kızım ise yıllarca eve bir köpek almayı istemiş bense temizlik takıntım nedeniyle bir türlü cesaret edememiştim. Bir gün kızımın ısrarlarına artık duyarsız kalamayıp tamam dedim. Nasıl dedim ben de bilmiyorum:) İyi ki demişim...

Bizi öylesine mutlu ediyor ki, onu o kadar çok seviyoruz ki sanırım bunu sadece bu keyfi tadanlar bilir. Patik evimizin maskotu oldu, en keyifsiz zamanlarda bile yüzümüzde bir tebessüm oluşturabiliyor. Çok keyifli,oyuncu ve sakin bir hanımefendidir kendileri. Küçük ırklar biraz cazgır olur derler ama bizimki hiç o cinsten değil. Temizlik sorunu ise hiç de korktuğum gibi olmadı. Temizlik adına belli bazı kurallara gereken özen gösterildiğinde hiç de öyle korkulacak bir sorun olmuyor. Evet biraz fazla mesai yapmak zorunda kalıyorum ama şimdiya kadar bundan hiç yakınmadım. 

Gelelim Patik kızımızın kıyafetlerinee:) Ona bir tane kıyafet satın almıştık, küçüldü. Ona bakarak yapa söke bu iki tane çıktı ortaya. Şişle örüldü. Oyuncaklarını da tığla sık iğne örüp içine elyaf dolduruyorum, onlara da bayılıyor.

Resimdeki pembe pufu nasıl hazırladığımı daha önce sizlerle paylaşmıştım. Okumayanlar için ilgili link burada.

No comments:

Post a Comment