Monday, August 22, 2011

Ahşap Boyama Makyaj Masası










Kızımın ihtiyaçları, yaşıyla birlikte değişim göstermeye başladı. Eskiden oyuncak, çikolata, gofret isteyen kızım bir gün "makyaj masası istiyorum" dedi. "Yahu dur bakalım ne zaman büyüdün?" diyemedim tabii:)

Oda takımında makyaj masası modülü yok, olamaz da zaten, çocuk odası takımı olarak almıştık. E çocuk büyüdü genç kız oldu ne yapalım? Yeni bir oda takımı almak gereksiz masraf, mevcut oda takımına uygun bir makyaj masası da bulamadık, e hadi ben yapayım  bari diye düşündüm.

Resimde orjinal ham halini gördüğünüz makyaj masası ve aynayı ahşap malzemeler satan bir mağazadan 70 liraya aldım. Hem kızımın zevkine hem de oda takımına uygun olabilecek şekilde beyaz ve pembe renklerini seçtik.

İyice zımparaladıktan sonra beyaz kısımlarını Dyo'nun mat dekorasyon boyası ile  boyadım. Oda tonuna uygun pembe tonu bulamadığım için, pembe kısımlarını Plaid'in fuşya rengini  beyazla açarak boyadım. Üzerine boyutlu boya ile minik çiçekler yaptım.

Büyüyen küçük bebeğimin ahşap boyama makyaj masası hazır oldu:)



No comments:

Post a Comment