Friday, August 26, 2011

Etamin İşlemeli Lavanta Kesesi

 

Kuş evli lavanta kesesini uzun zaman önce bu sitede görmüş ve meşhur yapılacaklar listeme eklemiştim. Beğen, ekle,ekle nereye kadar? Zaman eksiltme zamanıdır diyip kuş evli lavanta kesesini işledim ve bitirdim.


16 ct etamin üzerine dmc siyah-gri yavru ağzı renkli muline ipliklerini kullandım. Kurdela seçmek işlemekten daha zordu. Bir sürü mağaza dolaştım, bir dolu kurdela elledim, "o mu", " bu mu", " yok olmadı", "bu da olmadı" derken pembe üzeri siyah puantiyeli kurdelayı gördüm (puantiyeye asla dayanamam) ve görür görmez aldım. Onca araştırmaya, onca bakınmaya ala ala 1 metre kurdela alınca mağaza görevlisi bir tuhaf baktı yüzüme ama olsun:)) Adam benim hobi dünyasına dalmış, gün geçtikçe hobi çeşitliliği merakı süratle artan ve kendini kaybederek adeta obsesif bir hale gelmiş hastalıklı bir blogger olduğumu bilemez tabiki.:))

Penelopis'in zevkini, yaptıklarını ve şablonlarını çok beğeniyorum. Bloğunu ziyaret edip inceleminizi şiddetle tavsiye ederim. Onun işlediği etaminin arka kısmı resimde gözükmüyordu, ben her iki tarafını da etaminden yaptım, elle diktim, içine elyaf ve lavanta doldurdum.

Hepinize iyi bayramlar ve iyi tatiller diliyorum.:)









İşlemek isteyenler için lavanta kesesinin şablonu

No comments:

Post a Comment