Sunday, May 22, 2011

Puf Yenileme Çalışması

Yeni Hali

Eski Hali


Artık döşemesi eskimiş yaklaşık 20 yıllık bir puf koltuğum vardı. Eskiyi biriktirme merakı olmayan, gardrobunda 1 yıldır giymediği tek bir kıyafeti bile olmayan hemen elden çıkaran, "bir gün kullanırım lazım olur" cümlesini çook nadir sarfeden, neyin yenisini alsa eskisini ihtiyaç sahibine ileten biri olan ben nasıl olmuşta evin hiç bir yerinde kullanmadığım atıl durumdaki bu pufa 20 yıl sahip çıkmışım. :)
Annem benim bu huyumdan çok muzdariptir.

E nasıl olduysa olmuş 20 yıl bizlerle yaşamış pufumu şöyle çok basit bir şekilde nasıl yenilerim diye düşündüm. Öyle gidip döşemelik kumaş alıp koltukçuya götürüp döşetme gibi bir fikirden uzak ne olabilir derken kendimi bir kumaşçıda buldum. Kızımın odasında kullanmayı hedeflediğim için pembe kumaş ararken bu pembe poları gördüm, 1.5 metre polar, biraz da beyaz kurdela oldu bitti. Poların kenarlarını diktirdim (bakınız diktim diyemiyorum), üzerine de kurdelayı geçirdim oldu bitti. Gerçi kurdela daha güzel fiyonk yapılabilirdi kabul ediyorum ama o bölüme beyaz iri şık bir püskül düşünmüştüm, püskülü alana kadar geçici halidir bu, biline:)

Eskileri elden çıkarma dedik, sizlerle paylaşmadan geçmek istemediğim bir konu var. Kullanmadığım tüm eşya ve kıyafetlerimi paketleyip, bölgemizde bulunan Belediye tarafından kurulmuş, Hayır Çarşısı adı verilen yardım merkezine götürüyorum. Tüm eşya veya kıyafetler tekrar yıkanıp, ütülenip ve hatta tamir edilip ihtiyaç sahiplerine dağıtılıyor. Hatta kendiminkileri götürmekle kalmayıp hayır çarşısına gitmek için bir türlü zamanı olmayan tüm tanıdıklarımınkileri de topluyor ve oraya teslim ediyorum. Veee mutlu oluyorum:)



No comments:

Post a Comment