Wednesday, April 20, 2011

Etamin işi ( Jeremiah Junction-Country Bloomers)




Yemek tariflerini bir süreliğine bir kenara bırakıp biraz da ilgilendiğim hobilerimden bahsedeyim istedim. Uzunca bir süredir dekoratif boyama kursuna gidiyorum ve çok keyif alıyorum. Dekoratif boyama dışında bir ara brezilya nakışı öğrenmeye çalıştım, nakış derken etamine de ilgi duydum. Etamin şablonlarıyla ilgili araştırma yaparken Jeremaih Junction isimli bir tasarımcının muhteşem etamin şablonlarıyla karşılaştım. Benim zevkime bu denli hitap edebilecek başka bir tasarımcıyı henüz keşfedemedim:)Şimdilik 1 numaram o.

Resimdeki yine bir Jeremaih Junction tasarımı (country bloomers), yaklaşık 3 ayda bitirdim şablonun orjinaline tam sadık kalamadım, bazı renkleri değiştirdim, bir kaç ayrıntıyı çıkardım. Şablonunu ise sadeturkkahvesi adlı bloğun sahibesi sevgili hayatadair'den aldım. Kendisinin oldukça zevkli ve zarif çalışmaları var, bloğunu incelemenizi kesinlikle tavsiye ederim.

Ben bu güzel etamin işini çerçeveletip duvara mı assam yoksaaa yassı koltuk yastığı üzerinde mi kullansamm ya daa eklemeler yapıp uzatıp mutfak perdesi ucunda değerlendirip şöyle country tarzı bir mutfak dekoru mu yapsam veya olduğu gibi sarıp sarmalayıp kızım için mi saklasam? :)

No comments:

Post a Comment