Tuesday, September 27, 2011

Amigurumi Ayıcık

Amigurumi örmek bana inanılmaz bir keyif veriyor. Gerçi her hobim için aynı durum söz konusu ama amigurumilerin yapım aşamasının diğer uğraşlarıma oranla daha az zaman alması, amigurumi örmeyi  bir parça daha keyifli kılıyor. Tek zor tarafı  ise sürekli sayarak ve işaretleyerek ilerlemek zorunda olmak ama ona da alışılıyor.

3 numara tığla ördükten sonra her parçanın içine elyaf doldurdum ve ördüğüm yün ile diktim. Burun kısmının üzerini de iğneyle işleyerek elde ettim. Ayıcığımızın gözlerini ise Eminönü'nden almıştım. Çok fazla çeşit bulamadım, yabancı kaynaklı sitelerde çok daha güzel amigurumi malzmeleri görüyorum ama burada bulmak mümkün olmuyor veya henüz keşfetmediğim bir yerde satılıyor ve ben bilmiyorum.

Bakalım henüz ismi konmamış ayıcığımı sizler de beğenecek misiniz?








No comments:

Post a Comment